dm drogerie markt

Nová služba v dm drogerie markt: Expresné vyzdvihnutie v ľubovoľnej predajni

dm drogerie markt spustila ďalšiu službu a opäť je bližšie k svojim zákazníkom. Ide o expresné vyzdvihnutie objednávky v ľubovoľnej predajni dm na Slovensku. Zákazníci si prostredníctvom e-shopu dm zvolia svoju obľúbenú predajňu, ktorú preferujú pre vyzdvihnutie tovaru. Potom zadajú objednávku. Objednávka je pripravená najneskôr do troch hodín od jej online zaplatenia. Objednávať môže všetky produkty s výnimkou výrobkov označených „iba online“.

Zákazník sa musí dm drogerie markt identifikovať

V momente potvrdenia objednávky a zaplatenia tovaru budú zákazníkovi peniaze v hodnote objednávky na účte zablokované. Do e-mailu mu príde potvrdenie o zaplatení. Potvrdenie obsahuje informáciu o orientačnom čase, počas ktorého je možné tovar vyzdvihnúť v predajni. Zákazník si však musí objednávku vyzdvihnúť najneskôr tri hodiny od vytvorenia objednávky. Informáciu o pripravenej zásielke zákazník dostane do e-mailu, to teda znamená, že už si môže prísť si do predajne dm drogerie markt po zásielku. Pri preberaní zásielky zákazník ukáže potvrdenie o možnosti vyzdvihnutia v digitálnej alebo papierovej (vytlačenej) forme alebo predloží občiansky preukaz. Po vyzdvihnutí tovaru mu bude následne z účtu odrátaná suma v reálnej hodnote celého nákupu.

Foto: dm drogerie markt

Pre registrovaných zákazníkov je služba zdarma

V prípade, ak si svoju objednávku zadáte v nedeľu alebo neskôr ako tri hodiny pred zatvorením filiálky, dodacia lehota sa posúva až na nasledujúci deň. Informácia o pripravenej zásielke príde zákazníkovi e-mailom.

Registrovaní zákazníci majú službu „expresné vyzdvihnutie“ zdarma. Avšak ak ste neregistrovaný zákazník máte službu spoplatnenú sumou 0,95 EUR. Na zabalenie nákupu sú používané tašky Durabag, ktoré v rámci tejto služby nie sú spoplatňované.

Objednávku možno vyzdvihnúť najneskôr do siedmich dní. Potom príde opätovne pripomienka, že si má zákazník svoju zásielku vyzdvihnúť. Plynie lehota ďalších sedem dní. Následne je zákazník informovaný o storne objednávky. V prípade, že si spotrebiteľ svoju zásielku nevyzdvihne, zablokované peniaze v hodnote objednávky mu budú na jeho účte odblokované.

Zdroj a foto: www.mojadm.sk

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *