Pozvánka
Pozývame vás na SUPER RETAIL CLUB do Jurkovičovej teplárne. Môžete sa tešiť na inšpiratívnych hostí, networking s profesionálmi z brandže a Retail Safari – zážitkové hodnotenie kamenných prevádzok v tímoch formou mystery shoppingu v Nivy Centrum.
Účasť je limitovaná, chcem sa hneď registrovať
Koho sa oplatí vypočuť?
Pavlína Trojovská už takmer dvadsať rokov patrí medzi popredných odborníkov na komerčné nehnuteľnosti na českom a slovenskom trhu. Je zakladateľkou a hlavnou tvárou konferencie RetailCon a vedie poradenskú skupinu CENTERS, ktorá sa zameriava na komerčné nehnuteľnosti v Česku a na Slovensku. Na Super Retail Clube vystúpi s prednáškou „Dynamika a diverzita shopping centier a retail parkov“
Raul Rodriguez je spoluzakladateľ a CEO módnej značky Dajana Rodriguez. Vo svojej prednáške priblíži, ako efektívne nastaviť marketing, aby značka uspela vo svete módy. Zameria sa aj na význam limitovaných kolekcií a vlastnej výroby pre rast hodnoty a prestíže značky. Počas Super Retail Club nám predstaví svoj unikátny prístup k e-commerce, ktorý spája marketing, analýzu dát a výrobu produktov. Podelí sa tiež o skúsenosti s informačným systémom, ktorý zefektívňuje výrobné procesy a podporuje expanziu značky na globálnom trhu.
Tomáš Červenka je zakladateľom portálu MTBIKER a venuje sa mu bez prestávky už 22 rokov, pričom od roku 2015 už naplno. Vyštudoval Computer Science a Management na Univerzite v Cambridge. Pracoval pre Google ako softvérový vývojár a ako CTO v technologickej firme VisualDNA v Londýne. V priebehu Super Retail Clubu nám povie, ako MTBIKER buduje komunitu a vernosť.
Chcem si vypočuť inšpiratívnych spíkrov
Zažite RETAIL SAFARI – tímovú hru v kamenných predajniach
Zažite originálnu vzdelávaciu a networkingovú aktivitu, ktorá vás vtiahne priamo do reality zákazníckej skúsenosti v kamenných predajniach! RETAIL SAFARI je tímová hra, v ktorej účastníci navštevujú vybrané kamenné predajne, hodnotia ich z pohľadu zákazníka a zdieľajú svoje postrehy. Cieľom je nielen rozšíriť si obzory, nadviazať nové kontakty a posilniť schopnosť pozerať sa na obchod očami zákazníkov.
Čo vás čaká?
- Úvod a rozdelenie do tímov – Oboznámime vás s princípom hry, vytvoríme zmiešané tímy a odovzdáme hodnotiace nástroje. Metodika hodnotenia zákazníckej skúsenosti (CX) v predajni je totožná s princípmi súťaže Visa National Top Shop – v rámci jej finále je vyhlasovaná predajňa roka v CZ, SK a HU.
- Retail Safari – fyzická návšteva určenej predajne – Každý tím navštívi pridelenú predajňu a ohodnotí zákaznícku skúsenosť – od prvého dojmu cez prístup personálu až po dizajn predajne, vystavenie tovaru, možnosti platenia a pod. Svoje hodnotenie odošle tím organizátorom z mobilného telefónu.
- Súťaž tímov hodnotiteľov – Na základe správ zaslaných jednotlivými tímami vyhodnotia organizátori top 3-5 tímov, ktoré následne prezentujú svoje poznatky z terénu. Na základe hodnotenia ich prezentácií odbornou porotou vyhlásime prvé, druhé a tretie miesto v súťaži tímov hodnotiteľov.
- Diskusia, networking, záver – Spoločne zhrnieme hlavné poznatky a ukážeme si, ako využiť najlepšiu prax top kamenných predajní. V záverečnom bloku je aj priestor na nadviazanie nových kontaktov naprieč tímami.
Prečo sa zúčastniť?
- Získate praktický pohľad na zákaznícku skúsenosť priamo z terénu.
Naučíte sa univerzálnu účinnú metódu hodnotenia zákazníckej skúsenosti (CX) v kamennej predajni. - Zažijete intenzívny networking – práca v tíme prináša nové kontakty aj inšpiráciu.
- Odnesiete si nové nápady, ako vylepšiť prostredie a služby vo vašom vlastnom biznise.
Chcem sa zúčastniť a zažiť tú atmosféru
Povedali o retail safari
„RETAIL SAFARI v OD KOTVA bolo skvelou príležitosťou, ako nadviazať nové kontakty s ľuďmi z ostatných firiem, ktoré prevádzkujú kamenné predajne. Bola tam výborná atmosféra. Vidím veľký prínos pre môj odborný rozvoj a navyše sme si aj zasúťažili, čo je vždy motivačné.“ Lenka JAKEŠOVÁ, Albert Česká republika, s.r.o.
„RETAIL SAFARI v Bratislave bolo súčasťou výročného stretnutia 150 zamestnancov našej firmy zo štyroch krajín. Veľmi sa mi páčila kombinácia retailového dobrodružstva v nákupnom centre s prvkom teambuildingu naprieč firmou. V jednotlivých tímoch boli vždy zástupcovia niekoľkých krajín a akciu hodnotili ako výbornú.“
Ondřej HOLOUBEK, Global Payments s.r.o.
„RETAIL SAFARI v OC Arkády Pankrác ma prekvapilo svojou efektivitou – vidím jeho veľký prínos ako v rozvoji odbornosti účastníkov, tak aj v silnom networkingu počas akcie. V porovnaní s tradičnými konferenciami má podľa mňa tento formát neporovnateľne vyššiu interaktivitu a prínos v rovine nadväzovania nových kontaktov.“
Dana BĚLOUŠKOVÁ, POS Media Czech Republic, s.r.o.
Pridajte sa k retailovým profesionálom registráciou na tomto odkaze