dm si pripomína 30. výročie pôsobenia na slovenskom trhu

dm drogerie markt, najväčší obchodný reťazec v segmente drogérie a parfumérie, pôsobí na Slovensku už 30 rokov. Pri tejto príležitosti prišlo v sobotu do detvianskeho amfiteátra vyše 2 800 spolupracovníkov dm a ich rodín.

 

Oslava vo veľkom štýle

Celodenným programom hostí sprevádzali moderátori Vera Wisterová a Marcel Forgáč, o zábavu sa postarali Lúčnica, skupina HEX, Ego a Juraj Bača. Deti zabavili Tárajko a Popletajka a kúzelník Talostan. Premiérovo sa všetkým predstavil aj spevácky zbor dmAll, zložený zo spolupracovníkov spoločnosti. „Je to oslava nášho spoločného úspechu. Vďaka vám, vášmu nasadeniu a prístupu, je dm už dlhodobo jednotkou vo svojej kategórii na slovenskom trhu. Ďakujem vám za to, čo ste pomohli z dm-ky za tých 30 rokov vybudovať,“ adresoval odkaz účastníkom oslavy konateľ dm drogerie markt Martin Podhradský.

162 filiálok dm po celom Slovensku

Detva všetkých potešila príjemným počasím, krásnym prostredím a tiež dobrou polohou. Na oslave nechýbali ani spolupracovníci z najvýchodnejšej predajne dm v Snine, najzápadnejšej v Skalici, najjužnejšej v Komárne a najsevernejšej v Kysuckom Novom Meste. Prvú filiálku na Slovensku otvorila v roku 1995 v Bratislave, na Pribišovej ulici. Stú filiálku otvorila v roku 2009, dnes ich už má 162, a každý rok pribúdajú ďalšie.  Sieť má v súčasnosti viac ako 2 600 spolupracovníkov.

Oceňovaný líder

dm dlhodobo patrí medzi najzodpovednejšie a najoceňovanejšie firmy. Je držiteľom ocenenia Mastercard Obchodník roka v kategórii drogérie a parfumérie už 12. rok za sebou. Tento rok sa po druhýkrát stala aj Absolútnym víťazom, keď získala najvyššie hodnotenie spomedzi všetkých obchodníkov. Rovnako po 12. raz získala prestížne ocenenie Superbrands, čo svedčí o stabilne vysokej dôvere a vnímaní značky medzi slovenskými zákazníkmi. V predajniach dm drogerie markt zákazníci nájdu až 32 značiek dm a značka dmBio obsahuje približne 650 produktov certifikovaných ekologickou značkou EÚ.

„Ľudský prístup ku všetkým zákazníkom bez rozdielu, záujem o ich potreby, je v našej DNA. Spolu s tým idú kvalita aj zodpovednosť za to, aký svet tvoríme a aký ho zanecháme budúcim generáciám,“ zdôraznil konateľ dm drogerie markt Martin Podhradský. dm zverejnila tento rok správu o trvalej udržateľnosti, v ktorej sa všetkých 14 krajín, kde reťazec pôsobí, prihlásilo k úsiliu o nulové netto emisie do roku 2045.

Reťazec, ktorý pomáha

Spoločnosť dm drogerie markt sa dlhodobo angažuje v oblasti spoločenskej zodpovednosti a udržateľnosti. Pod hlavičkou iniciatívy dm {spoločne} umožňuje svojim spolupracovníkom priamo rozhodovať o tom, aké komunitné projekty vo všetkých regiónoch budú podporené. Od roku 2021 dm takto pomohla už 46 projektom sumou viac ako 199 000 €. Podpora smerovala napríklad na revitalizáciu verejných parkov a záhrad, budovanie náučných eko chodníkov, rozvoj včelárstva či zlepšovanie podmienok v zariadeniach pre ľudí bez domova.

Dôležitou iniciatívou je boj proti menštruačnej chudobe. dm v roku 2025 spustila výzvu pre školy, ktoré mohli získať menštruačné zásobníky a ročné zásoby hygienických produktov značky dm Jessa. Financovanie projektu je možné aj vďaka zákazníkom – z každého produktu Jessa predaného v júni dm venuje 20 centov na inštaláciu zásobníkov do škôl. Tieto aktivity dopĺňajú ďalšie projekty ako dm ženský beh, na ktorý sa tento rok zaregistrovalo už 10 000 bežkýň, alebo Pomôžme deťom, ktorý pomáha rodinám v núdzi. Vďaka svojmu grantovému programu dm Školy na zelenú tiež podporila už 11 škôl, ktoré dostali fotovoltiku.

„Pri príležitosti osláv našej 30-ročnice sme podporili projekty organizácie ZA SEBA, ktoré sú zamerané na vzdelávanie žien a detí v oblasti osobnej bezpečnosti a prevencie násilia. V rámci nich bude vyškolených 32 pedagógov a odborných pracovníkov v metodike povzbudzujúcej sebaobrany a zároveň sa zrealizujú praktické kurzy a osvetové aktivity pre ženy po celom Slovensku. Na tento cieľ dm venovala 100 000 €,“ dodala Nicol Noseková, marketingová manažérka dm drogerie markt.

Video k 30. výročiu dm na Slovensku:

Zdroj a foto: dm drogerie markt

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Hlavný partner projektu

Partneri projektu