Rok po fúzii: NAY rozšíril svoju ponuku o 20-tisíc položiek
Fúzia značiek NAY a DATART pred rokom odštartovala novú etapu, ktorá priniesla zákazníkom konkrétne výhody. Bola to strategická transformácia, vďaka ktorej NAY vylepšil svoj web, zákazníkom zjednodušil prístup k výhodám a rozšíril sortiment o 20-tisíc položiek. Fúzia NAY a Datartu bola historickým krokom, ktorý posunul slovenský trh s elektrom na úplne novú úroveň.
„Spojili sme dve silné značky a vybudovali základ pre lídra na slovenskom trhu. Z pohľadu zákazníka to znamená širší sortiment, lepšie ceny a rýchlejšiu dostupnosť produktov,“ vysvetľuje Vladimír Sušil, obchodný riaditeľ NAY (na fotografii) a dodáva, že kým pred rokom na Slovensku ponúkala značka NAY zákazníkom 50-tisíc produktov, dnes je to už 70-tisíc. Z ponuky však vypadli produkty, ktoré s elektronikou nesúviseli. Uvoľnilo sa tak miesto novým kategóriám ako akumulátorové náradie, osvetlenie či hobby technika. „Sledujeme trendy a prinášame produkty, ktoré zákazníci naozaj potrebujú. Rastie záujem o náradie pre domácich majstrov, záhradkárske vybavenie či moderné osvetlenie. Tieto kategórie sa rýchlo vyvíjajú a zákazníci chcú mať k dispozícii novinky, ktoré im uľahčia prácu aj život. Naša úloha je zabezpečiť, aby ich našli práve u nás – za férovú cenu a s garanciou dostupnosti,“ prezrádza obchodný riaditeľ NAY.
Fúzia priniesla nový web aj výhodnejšie nákupy
Jednou z najdôležitejších zmien, ktorú uplynulý rok priniesol, bol nový web, ktorý má zákazníkom NAY zjednodušiť proces nakupovania a ponúknuť komfortnejší priestor na online nákupy. Vladimír Sušil pripomína, že dnes už zákazník nechce len kúpiť produkt, ale rozhodujúce sú pre neho aj doplnkové služby, ktoré k nákupu získava. „Medzi zákazníkmi najobľúbenejšie služby patria NAY Doprava a Rezervácia do 15 minút. S NAY dopravou spotrebič zákazníkovi privezieme, vynesieme, nainštalujeme, odskúšame a starý ekologicky zrecyklujeme. Vďaka Rezervácii do 15 minút zase môže mať vybraný tovar pripravený na odber prakticky do pár minút od objednania. Je to komfort, ktorý šetrí čas aj energiu – a to je hodnota, ktorú zákazníci oceňujú čoraz viac.“
Okrem pohodlnejšieho nakupovania dnes verní zákazníci NAY nakupujú aj za výhodnejšie ceny. Vynovili sa podmienky NAY Extra klubu, v rámci ktorého už zákazníci nemusia čakať, kým nazbierajú dostatočný počet vernostných bodov, ale zľava sa im premietne do ceny a nakupujú za Extra ceny hneď po prihlásení. Tento benefit môžu využívať pri nákupe online aj v predajniach.
Podľa Vladimíra Sušila, obchodného riaditeľa spoločnosti je dnes sila NAY v kombinácii širokej siete kamenných predajní a online prostredia. V centre pozornosti však naďalej zostáva spokojný zákazník. „Naším cieľom je zveľaďovať značku NAY, ktorá je tradičná a má pevné korene v slovenskom maloobchode. Budujeme silnú značku, ktorej zákazníci dôverujú a ku ktorej sa radi vracajú. Ak sa k nám totiž zákazník vráti, znamená to, že sme mu dali dôvod. To je pre nás najdôležitejšia motivácia,“ uzatvára obchodný riaditeľ.
Zdroj a foto: NAY