Pkito sa mení na Melody Mall a otvorilo exkluzívnu predajňu v Brne
Český startup Pikito prešiel zásadnou zmenou. Pod novým názvom Melody Mall prichádza s jednotnou vizuálnou identitou a novým logom. Zároveň oznamuje otvorenie exkluzívnej poschodovej predajne v centre Brna na námestí Slobody. Rebranding prebehol v spolupráci s kreatívnou agentúrou Somebody&Somebody, design novej brnenskej pobočky mal na starosti Moris Design.
Obchod s obchodmi
Rebranding prináša nielen nový názov, ale aj ucelenú vizuálnu identitu. Dominantným prvkom loga je žltá strieška, ktorá symbolizuje hlavnú myšlienku konceptu: obchod s obchodmi – teda miesto, kde sa pod jednou strechou stretávajú rôzne e-shopy a ich produkty. „Nová značka stojí na stratégii, v ktorej sme fokus presunuli z B2B segmentu na koncových zákazníkov. Chceme, aby sa v predajniach Melody Mall cítili príjemne a vnímali ich ako prakticky štandardný multibrand store,“ približuje Radovan Andrej Grežo, kreatívny riaditeľ Somebody&Somebody.
Brno ako kľúčový míľnik expanzie
Otvorenie brnenskej pobočky je zásadným krokom v raste Melody Mall. Nachádza sa priamo v srdci moravskej metropoly a prináša unikátny poschodový priestor, ktorý spája inovatívny retail s exkluzívnym výberom značiek. „Brno sme si nevybrali náhodou – vidíme v ňom obrovský potenciál. Nová predajňa na námestí Slobody je zatiaľ naším najambicióznejším projektom a veríme, že sa stane kľúčovým bodom pre ďalšiu expanziu,“ hovorí David Verner, CEO Melody Mall. Len pár mesiacov po otvorení má brnenskej Melody 4x vyššiu „walk-in“ návštevnosť ako ostatné prevádzky.
Na tento rok predpokladá Melody Mall 40% nárast v tržbách oproti predchádzajúcemu roku. Túto víziu podporuje aj plánované otvorenie predajne v ostravskom OC Futurum. „Otváranie predajní riadime predovšetkým dopytom e-shopov. Väčšina našich partnerov generuje tržby hlavne v Česku a na Slovensku, preto je o Ostravu veľký záujem, rovnako tak o ďalšiu predajňu v Prahe,” dopĺňa Verner.
Moderný design pre unikátny zážitok
Brnenská pobočka privítala exkluzívnych partnerov ako Agátin svet, Kulina, Restorio, Tvrdené sklá, Spokojný pes, Puravia a má 3 mesiace po otvorení posledné voľné priestory. Rovnako ako pri pobočke OC Central v Bratislave, aj tu sa na návrhu podieľalo štúdio Moris Design. Priestor je navrhnutý tak, aby podčiarkol jedinečnosť jednotlivých e-shopov, ktoré si môžu napríklad nastaviť farebné osvetlenie jednotky podľa svojej značky.
Retail ako službu využíva aktuálne s Melody Mall takmer 30 e-shopov v 6 predajniach. Len v Česku generujú tieto e-shopy ročný obrat cez 3,5 miliardy Kč.
Zdroj a foto: Melody Mall