Kukkonia Shop v Bratislave pokračuje v expanzii: pribudnú ďalšie štyri predajne

Po úspešnom otvorení prvej spoločnej predajne Kukkonia Shop  spojením značiek Kukkonia a Starý Otec v decembri 2024 v bratislavskom Auparku sa tento nový svieži koncept najlepších potravín z regiónov rozširuje. V júni pribudli hneď dve nové refitované predajne – v bratislavskom Bory Mall a v Slnečnice Market, čím sa potvrdzuje záujem o prémiové potraviny z regiónu a o spojenie tradičných hodnôt so súčasným maloobchodom.

Cieľ: priniesť kvalitné regionálne produkty bližšie k zákazníkom

Značka Kukkonia, ktorá sa dlhodobo spája s produkciou poctivých potravín z oblasti Žitného ostrova, a Starý Otec, etablovaný prevádzkovateľ maloobchodných predajní, vytvorili synergické partnerstvo s jasným cieľom – sprístupniť zákazníkom autentické slovenské výrobky v modernom a príťažlivom prostredí.

Každá nová predajňa ponúka široký sortiment čerstvých a trvanlivých potravín, vlastných produktov značky Kukkonia, ako aj výber výrobkov lokálnych dodávateľov. V ponuke nechýbajú tradičné džemy, sirupy, paštéty, mliečne výrobky, domáce cestoviny, pekárenské výrobky z vlastnej remeselnej pekárne ani kvalitné mäsové produkty.

Silný dôraz na zákaznícky zážitok a dizajn predajní

Koncept predajne stavia na silnom vizuálnom zážitku a dôraze na pôvod produktov. Moderný interiér doplnený prírodnými teplými farbami s útulnými dizajnovými prvkami bol inšpirovaný tradičným prostredím značky Kukkonia zo Žitného Ostrova. Tematické vystavenie produktov a jasná komunikácia príbehov značky robia z nákupu nielen rutinnú potrebu, ale aj zážitok. O otvorení prvej predajne informoval aj odborný magazín instore Slovakia, ktorý vyzdvihol nielen výber lokality, ale aj dôslednú implementáciu značkovej identity a prémiového positioning-u.

Ten je výsledkom takmer ročnej spolupráce Kukkonie a renomovanej anglickej konzultačnej agentúry špecializovanej na retail, navrhovanie obchodných priestorov, shopper výskum a shopfitting. Výsledkom tejto práce je rozdelenie predajne tak, aby zákazník našiel, čo potrebuje počas celého dňa – rýchle občerstvenie na okamžitú konzumáciu, hotové jedlá s minimálnou prípravou, potraviny na každodenné stravovanie alebo na rýchlu prípravu večere či víkendového varenia, ale aj sekciu malých potešení v podobe vína a iného darčekového sortimentu pre výnimočné chvíle.

Dynamická expanzia pokračuje – do konca leta pribudnú štyri nové prevádzky

Na rozvojovej mape značky sa objavia ďalšie štyri lokality. Nové predajne sú aktuálne vo fáze príprav a ich otvorenie je naplánované na postupné termíny koncom leta a začiatku jesene. 3 z nich sú prevádzky v nákupných centrách a jedna je súčasťou projektu mestského bývania v širšom centre Bratislavy.

„Cieľom nie je kvantita, ale konzistentná kvalita a dlhodobé budovanie vzťahov so zákazníkmi. Kukkonia Shop  je miestom, kde sa zákazník cíti doma, vie, čo kupuje, a môže dôverovať pôvodu každého produktu,“ hovorí Attila Szabó, nový výkonný riaditeľ siete predajní Starý Otec / Kukkonia shop.

Kvalita z regiónu a jasná orientácia na zákazníka

Kukkonia Shop stavia na overených hodnotách: lokálny pôvod, dôraz na kvalitu a výnimočný zákaznícky zážitok. Nové predajne ponúkajú široké portfólio produktov v strategických produktových kategóriách, ktoré robia z návštevy predajne kulinársky zážitok.

✔️ Výrobky z vlastnej remeselnej pekárne – remeselné kváskové chleby, chrumkavé pečivo a rôzne dobroty pripravené podľa overených receptúr a postupov.
✔️ Čerstvé mäso a mäsové výrobky – mäso z domácich fariem, vrátane výnimočných špecialít z mangalice z vlastného chovu.
✔️ Mliečne výrobky – široká ponuka produktov z kravského, kozieho aj ovčieho mlieka, doplnená o vegánske a bezlaktózové alternatívy.

Jedlo so sebou – nový svieži koncept

Zákazníci si môžu v predajni aj rýchlo a chutne zahryznúť. V rámci konceptu „to go“ s rozmanitou ponukou prémiovej kávy a kávových nápojov ponúkajú nové predajne aj chutné jedlo so seboučerstvo plnené croissanty s príchuťou podľa výberu, ako aj ďalšie občerstvenie vyrábané priamo na prevádzke, napríklad čerstvé sendviče či plnené slané croissanty.

Na pôvode a zložení nám záleží

„Tieto kritériá sú kľúčové aj pri rozhodovaní o tom, ktoré výrobky zaradíme do našej siete. Každý produkt musí spĺňať náš interný kódex, ktorý vychádza z odporúčaní Ferpotravina.sk – práve tým sa pri výbere riadime. Zloženie produktov u nás nemusíte čítať – môžete sa spoľahnúť, že sme to už urobili za vás. Uprednostňujeme férové potraviny s prevereným zložením – ideálne také, za ktorými stojí konkrétny výrobca s príbehom a hodnotami, ktoré sú v súlade s našimi – s tými z Kukkonie,“ hovorí Gabriel Szalay, riaditeľ marketingu a obchodu tejto siete. Tieto príbehy malých farmárov a producentov kvalitných potravín v koncepte cielene zdôrazňujeme a pri vybraných produktoch aj komunikujeme na regáli.

Funkčnosť nášho konceptu bola ocenená hneď po otvorení

Odborná porota súťaže VISA Slovak Top Shop udelila v januári 2025 prvé miesto predajni v bratislavskom Auparku. Okrem samotného nákupného zážitku vyzdvihla aj profesionálny prístup kvalifikovaného personálu. To jasne potvrdzuje posun v kvalite služieb a nastavuje nový štandard v maloobchode.

Zdroj a foto: Kukkonia Shop

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Hlavný partner projektu

Partneri projektu