Dago si odnáša dvojnásobné zlato zo súťaže POPAI Awards

Vo štvrtok 24. novembra sa ako každý rok konalo slávnostné vyhlásenie výsledkov súťaže POPAI Awards. V tejto súťaži sú oceňované najlepšie projekty in store komunikácie na CZ i SK trhu. Aj v tomto roku Dago uspelo a odnieslo si zlato celkovo z dvoch kategórií.

Shop-In-Shop pre značku Sensodyne

Prvé ocenenie získalo Dago v kategórii drogéria a kozmetika, a to za realizáciu shop in shopov pre nový rad zubných pást Sensodyne Nourish spoločnosti GlaxoSmithKline. Cieľom týchto shop in shopov je osloviť mladšiu generáciu prostredníctvom hravého vyobrazenia modelu zuba i produktu samotného, ​​ako aj vecnou a jasnou komunikáciou všetkých kľúčových benefitov. Na motíve kruhu, ktorý vystavenie lemuje, sa nachádza jednoduchá komunikácia oznamujúca v kocke všetko dôležité.

Pre mladú generáciu je totiž dôležité nielen  zdravie, ale aj čas. Zdĺhavé skúmanie benefitov produktu tak nie je na programe dňa. V súlade s hodnotami a so zmýšľaním tejto cieľovej skupiny poteší najmä fakt, že tak krabička, ako aj tuba a viečko sú z recyklovateľného materiálu a samotná pasta je vegánska. Ako napovedajú zobrazené zelené elementy rastlín, teraz je možné zaobstarať ju v dvoch nevšedných, prekvapivých príchutiach: Aloe vera a citrónová tráva.

Shop-in-Shop pre Hisense International

Druhým oceneným projektom, a to v kategórii elektronika a IT produkty, sa stali shop in shopy pre poprednú celosvetovo pôsobiacu spoločnosť Hisense International, ktorá je výrobcom smart technologických produktov. V Českej republike je značka Hisense zastúpená od roku 2015. Vskutku fascinujúcu expozíciu dopriala svojim produktom v showroome v Alge v Chrášťanoch. Všetkým prezentovaným spotrebičom ohromne svedčí miesto na vyvýšenom podstavci, kde sa s gráciou môžu predviesť v najlepšom svetle.

Samozrejmosťou sú informácie o jednotlivých spotrebičoch prehľadne zobrazené na paneloch pri každom z nich. Ide hneď o niekoľko exkluzívnych ostrovčekov a výstavnú stenu, na ktorej sa vyníma svetelné logo značky. Tú pravú dávku elegancie dodáva expozícii tmavosivé lamino v matnom vyhotovení v kombinácii s drevom v dekore duba Charleston. Čerešničkou na torte tohto prémiového vyhotovenia sú svetelné vodiace lišty v tyrkysovej farbe, ktorá je farbou tohto brandu.

Zdroj a foto: Dago

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Partneri projektu