Hravý dizajn predajne Manumi priam nabáda k tvoreniu

Veľkou zmenou prešli korálky.cz – teraz už Manumi – podľa nového Brand manuálu. Ten sa premietol nielen do samotnej značky a online obchodu, ale aj do interiérov predajní. Pôvodne zamýšľaný ľahký facelift sa nakoniec premenil na kompletný redesign pobočiek, ktoré získali novú identitu. Nový koncept navrhla a realizovala spoločnosť MORIS design.

Tvorenie a kreativita žiari až na ulicu. Zákazníci tak majú chuť ihneď vstúpiť, a to hlavne vďaka hravému farebnému designu. Interiér obchodu nielenže šikovne prezentuje podstatu značky a ponúkaného tovaru, ale zásadne prispieva aj k navigácii v predajni.

Manumi – hravo a prehľadne

V predajni nájdete naozaj rozmanitú ponuku produktov na tvorenie – od korálikov, cez macramé potreby až po pomôcky na výrobu sviečok. Drobný tovar jednoducho vynikne na vizuálne neutrálnych stojanoch. Tie sú podporené farebnou navigačnou grafikou, vďaka ktorej zákazník ihneď vie, kde nájde potreby pre svoju tvorbu. „Všetko pre náramky z minerálov“ alebo nápis „Všetko pre macramé“ na farebnom pozadí jasne označuje kategórie produktov, ktoré sú tak neprehliadnuteľné už od vchodu.

Komunikácia smerom ku okoloidúcim

Komunikácia sa posilnila nielen vo vnútri predajne, ale aj smerom na ulici. Pôvodné postery vo výklade nahradili svetelné T-boardy na čelách gondol. Tie pritiahnu pozornosť okoloidúcich a svojim nevšedným dizajnom aj výraznými farbami lákajú na nahliadnutie do predajne. Dizajnéri celkovo predajňu omladili a sprehľadnili bez toho, aby bol nutný zásah do sortimentu.

Dizajnovou čerešničkou na torte je obvodový LED neón symbolizujúci navliekanie korálikov na šnúru, ktorý múdro prepája regály po celom obvode predajne

Zdroj a foto: MORIS design

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *