dm-ka

dm otvára v Eurovea najväčšiu filiálku v SR

V pondelok 15. novembra otvára dm svoju najväčšiu predajňu na Slovensku, a to v bratislavskom nákupnom centre Eurovea, ktorej celková plocha bude 865 m2. Ide zároveň o druhú filiálku v novom koncepte.

dm podporí aj ekologické projekty

Predajňa mala pôvodne plochu 490 m2. Rekonštrukcia trvala približne šesť týždňov. Aj otvorenie tejto predajne je spojené s podporou realizácie jedného z troch ekologických projektov, tentoraz v bratislavskom Starom Meste, ktoré ich zároveň zastrešuje. I o projekty Psích eko toaliet, Zelenej steny a Mojich sedem stromov. O tom, ktorému projektu finančná podpora z dm poputuje, rozhodne verejnosť. Ľudia sa môžu zapojiť do 15. novembra do 17. hodiny zapojí do hlasovania prostredníctvom www.mojadm.sk/eurovea.

Projekt bude podporený finančným príspevkom, keď sieť zdvojnásobí svoj obrat z novej predajne nablokovaný v prvý deň jej otvorenia v čase od 16. do 17. hodiny a uvedenú sumu daruje jednému z týchto projektov.

Foto: Martin Sirotný

Nový koncept predajní dm

Nová predajňa bude otvorená denne od 9. do 21. hodiny. Na privítanie sú pre zákazníkov počas prvých piatich dní otvorenia predajne pripravené 15-násobné body za celý nákup, ktoré získajú po predložení zákazníckej karty pri každom nákupe v tejto predajni. Pre všetkých zákazníkov je v deň otvorenia pripravený k nákupuaj sprchovací gél Balea zdarma.

Nový koncept ovplyvnila aj pandémia. Náklady a investície dm spojené s realizáciou opatrení súvisiacich s covid-19 sa za posledný obchodný rok vyšplhali na vyše 2,9 milióna EUR. Náklady zahŕňajú prostriedky na ochranu zdravia spolupracovníkov a zákazníkov, dezinfekciu priestorov, mzdové náklady agentúrnych pracovníkov, SBS a mnohé ďalšie. V najviac navštevovaných filiálkach a v administratívnych priestoroch pribudli UV-C Upper Air žiariče. Pomáhajú udržiavať priestory čistejšie a bezpečnejšie tak pre spolupracovníkov, ako aj pre zákazníkov či obchodných partnerov.

S cieľom zvýšenia efektivity interných procesov zaviedla spoločnosť nový inventarizačný softvér od firmy Barco – EassyAsset. Softvér umožňuje spolupracovníkom robiť inventúru majetku jednoducho prostredníctvom smartfónov. Zákazníkom vo filiálkach sa zavedením nových moderných platobných terminálov zvýšil komfort pri realizácii platieb prostredníctvom platobnej karty. Úspešnou realizáciou auditu PCI DSS potvrdila dm aj skutočnosť, že spĺňa najvyššie štandardy v oblasti bezpečnosti. Oba projekty napĺňajú aj víziu dm v ekologickej oblasti, pretože redukujú množstvo použitého papiera.

V novom koncepte je testovaných niekoľko pilotných projektov, ktoré manažment spoločnosti z dôvodu utajenia ešte nekomunikovať. Viaceré sa testujú súbežne v Maďarsku, Nemecku a Rakúsku. Manažment následne projekty vyhodnotí. A bude nasledovať roll-out do celej siete. Kľúčová je informácia, že všetky nové filiálky už budú mať viac ako 450 m2.

Rozvoj pobočkovej siete

Počet slovenských pobočiek dm sa v obchodnom roku 2020/21 k 30. septembru 2021 zvýšil na 160.  Do konca tohto kalendárneho roka plánuje dm na Slovensku otvoriť jednu novú filiálku a do konca nového obchodného roka (t. j. do 30. septembra 2022) by malo byť na Slovensku celkovo 165 filiálok dm. 

Zdroj: dm drogerie markt, Foto: Martin Sirotn

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Hlavný partner projektu

Partneri projektu