Lurity Slovensko je už aj na Slovenskej pošte

Lurity Slovensko má vo svojej ponuke novinku: sieť digitálnych obrazoviek na Slovenskej pošte, kde sa mesačne otočí 1 milión návštevníkov. Toto číslo predstavuje pre značky obrovský potenciál na zvýšenie pozornosti či samotné promotion produktu.

Lurity dosiaľ inštalovalo 79 obrazoviek

Ako to tak presne vieme? Meranie je jednoduché: počet vydaných lístkov = takmer 100% obslúženosť návštevníkov pošty. Krivka mesačného priemeru kolíše minimálne, keďže služby na pošte sú využívané stabilne, s menšou odchýlkou letných mesiacov. Takže ak chcete na cieľovú skupinu návštevníkov pôsť pôsobiť konzistentne, je vhodné si objednať médium na dlhšie obdobie. Prípadne s prestávkami, podľa vašej mediálnej taktiky.

Lurity Slovensko na Slovenskej pošte

Reklamné obrazovky sú umiestené väčšinou vedľa obrazovky s poradím obsluhy pri pultoch,. Sledovanosť má tak vysoký zásah, keďže čakajúci sledujú číselné poradie.

V sieti je zapojených 79 obrazoviek, objednať si môžete vybranú lokáciu t.j. konkrétnu poštu alebo rôzne vami vybrané kombinácie, či celú sieť. Skvelá správa je, že tieto pošty sú zastúpené plošne po celom Slovensku, čo je optimálne pre značky s celoslovenským pokrytím.

V aplikácii Lurity máte prehľad o kampani kedykoľvek pod kontrolou a ak nechcete vášho potenciálneho zákazníka nudiť celú kampaň jednou kreatívou, vizuál alebo video si viete v priebehu kampane aj viackrát meniť.

Zdroj: Lurity

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *