Slovenský nealko trh obohatí novinka z Rajeckej doliny

DAGO v spolupráci s Kofola a.s. vdychuje na predajných plochách život novým produktom značky pramenitých vôd Rajec.

Novinka z Rajeckej doliny

Tradičné slovenské bylinky – sladkokyslý Rakytník, lahodný Nechtík a osviežujúca Mäta – sa spojili s pravým čajom a prinášajú ešte intenzívnejšiu chuť v bylinkovom čaji. Nesýtená novinka Rajec Čaj Ľadová bylinka neobsahuje žiadne konzervanty ani umelé prísady a pretože nie je tak sladká ako bežné ľadové čaje, prináša to pravé bylinkové osvieženie.

Hlavnou úlohou pre DAGO bolo preniesť chuť a sviežosť čerstvých byliniek na jednotlivé typy POS vystavení. Celkový koncept odráža nielen charakteristické atribúty značky, ale zároveň zohľadňuje aj potrebu atraktívnej prezentácie na ploche predajní.

POP nosič s produktom v nadživotnej veľkosti

Hlavným prvkom vystavenia je Rajec Čaj Ľadová bylinka v nadživotnej veľkosti, ktorý je zasadený do panenskej prírody Rajeckej doliny. V rámci spolupráce sú na slovenskom trhu realizované tieto tri typy vystavenia – shop-in-shopy, mini shop-in-shopy a paletový branding.

Novinka Rajec Čaj Ľadová bylinka je zatiaľ k dispozícii iba na slovenskom trhu. My ale veríme, že keď bude mať bylinkové osvieženie veľký úspech, čoskoro sa s ňou stretneme aj v Čechách.

Zdroj a foto: DAGO

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Partneri projektu