Úspešný online predaj prostredníctvom Kaufland Global Marketplace

Kaufland.de je jedným z najrýchlejšie rozrastajúcich sa online trhovísk v Nemecku. V roku 2023 sa spustia nové online predajné kanály spoločnosti Kaufland – Kaufland.sk na Slovensku a Kaufland.cz v Česku. Online predajcovia, výrobcovia značiek a distribútori môžu prostredníctvom Kaufland Global Marketplace osloviť milióny nových zákazníkov a rozšíriť si svoje cieľové skupiny.

 

Online trhoviská spoločnosti Kaufland ponúkajú predajcom rôzne nástroje a prostriedky na zviditeľnenie svojej online ponuky. Ide o otvorené trhoviská, čo znamená, že sú prístupné pre každého a na rozdiel od kamenných predajní predajcovia nemusia pri predaji absolvovať zdĺhavé procesy: Po jednoduchej a rýchlej registrácii môžu hneď začať ponúkať svoje produkty na všetkých online predajných kanáloch spoločnosti Kaufland.

Výhody online trhovísk

Pre predajcov, ktorí si chcú rozšíriť svoju ponuku na digitálne predajné kanály, sú online trhoviská najlepšou a najjednoduchšou voľbou, pretože si na rozdiel od budovania vlastného e-shopu nevyžadujú špeciálne technické znalosti, personál ani rozsiahle finančné investície. Prevádzkovateľ online trhoviska zabezpečí celú technickú infraštruktúru, a tým jednoducho umožní predajcom, distribútorom a výrobcom značiek predávať svoj tovar online. Predajcovia na online trhoviskách spoločnosti Kaufland majú k dispozícii viac ako 5 000 produktových kategórií. Po nahraní potrebných údajov o ponuke a produktoch, ako aj nastavení podmienok spracovania objednávok, ako sú dodacie doby alebo nastavenia vrátenia tovaru, môžu predajcovia začať predávať. Priaznivý vplyv na predaj má hlavne široký dosah a veľká viditeľnosť príslušných online trhovísk. Zákazníci už poznajú značku Kaufland a spájajú si s ňou pozitívne skúsenosti. Okrem toho ponúkajú tieto online trhoviská  rôzne ďalšie služby pre všetkých, ktorí sa rozhodnú pre online predaj. Tieto služby odbremeňujú predajcov pri ich každodennej rutine a pomáhajú im pri budovaní a posilňovaní vlastného biznisu.

Generovanie ďalšieho obratu online

Online predajcovia, distribútori a výrobcovia značiek môžu ponúkať svoj tovar prostredníctvom Kaufland Global Marketplace na troch Kaufland online trhoviskách, a to len s jednou registráciou. Predajcovia, ktorí doteraz ponúkali svoj tovar len stacionárne prostredníctvom vlastného obchodu, nájdu v Kaufland Global Marketplace ideálneho partnera, ktorý im umožní rýchly a jednoduchý vstup na miestny a medzinárodný e-commerce.

Predajcovia, ktorí sa už teraz zaregistrujú na online trhovisku Kaufland.de, sa môžu oboznámiť s technológiou Kaufland Global Marketplace ešte pred spustením nových online trhovísk na Slovensku a v Česku v roku 2023. Okrem toho je možné zaregistrovať sa už aj na nové online trhoviská na Slovensku a v Česku, na ktorých obchodníci počas prvých šiestich mesiacov po ich spustení neplatia základné poplatky a ani provízie z predaja. Navyše dostanú špeciálny kredit na reklamy na sponzorované produkty (SPA), vďaka ktorému si môžu zvýšiť viditeľnosť svojej ponuky na online trhovisku.

Vyšší predaj vďaka zviditeľnenej ponuke

Komplexné, správne a pútavé údaje o produktoch a ponuke sú dôležitým faktorom prispievajúcim k úspešnému online predaju. To zahŕňa napríklad aj počet a kvalitu fotografií produktov: Čím kvalitnejšie sú ich údaje , tým ľahšie dokáže produkt zaujať a presvedčiť zákazníkov, aby si ho zakúpili. Porovnávanie produktov a ponuky na online trhoviskách sa vyznačuje transparentnosťou. Preto je pri nich dôležité používať výstižné názvy a popisy, vďaka ktorým o nich zákazníci získajú všetky relevantné informácie. Ak ponúkaný produkt obsahuje všetky dôležité informácie, zvyšuje sa tým pravdepodobnosť jeho predaja, a zároveň sa znižuje riziko vrátenia tovaru.

Tak isto ako aj v kamenných obchodoch, aj pri online predaji platí dôležité pravidlo: Čím je tovar viditeľnejší, tým väčšia je pravdepodobnosť, že si ho zákazník zakúpi. Na tento účel ponúkajú online trhoviská spoločnosti Kaufland okrem kvalitných údajov o produktoch a ponuke aj rôzne nástroje na zvýšenie viditeľnosti tovaru:

Reklamy na sponzorované produkty (SPA): Zvýšená viditeľnosť prostredníctvom reklám

Každý, kto predáva na Kaufland online trhoviskách, si môže nechať umiestniť reklamu na sponzorované produkty podľa kľúčových slov a na základe vlastných zvolených rozpočtov kampaní, aby sa príslušné reklamy na vybrané produkty zobrazili na viditeľných miestach – napríklad na stránkach s výsledkami vyhľadávania, s podrobnosťami o produkte alebo s kategóriami. Dôležité: Náklady vznikajú až pri kliknutí na reklamy na sponzorované produkty – aktivovanie týchto reklám je bezplatné.

BuyBox: Obľúbená hnacia sila príjmov

BuyBox je okno nachádzajúce sa na stránke s podrobnosťami o produkte, v ktorom je zobrazený produkt, ktorý si zákazníci môžu pridať priamo do nákupného košíka. Jeden produkt zvyčajne ponúka viacero predajcov a v okne BuyBoxu sa zobrazí produkt predajcu s najlepšou pridanou hodnotou pre zákazníka. Z tohto dôvodu je umiestnenie produktov  na takomto mieste veľmi žiaduce, pretože zvyšuje šancu na predaj. Dodacia doba, cena a náklady na doručenie sú rozhodujúcimi faktormi pri výbere produktu, ktorý sa zobrazí v okne BuyBoxu.

Záver:

Prostredníctvom Kaufland Global Marketplace si môžu predajcovia jednoducho a rýchlo rozšíriť svoj biznis, a tým zviditeľniť svoju ponuku a zvýšiť svoj obrat.

Zdroj: Kaufland

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *