Víťazi Visa Slovak Top Shop za mesiac júl

Prvýkrát v histórii slovenskej obdoby súťaže sú všetky víťazné predajne mimo najrozvinutejší a najpestrejší retailový trh, teda mimo bratislavský okres.

 

1. Miesto: NESTVILLE PARK – Exposhop, Hniezdne 471, 065 01 Hniezdne

Prvé miesto v júli zastúpila exkluzívna podniková predajňa v Nesville parku v Hniezdnom tzv. Exposhop. Ponúka produkty z portfólia Nesville Distillery, čokoládové špeciality a pamätné suveníry. V priestore predaje sa nachádzajú historické listiny a mapy s dokumentáciou objavu najstaršieho zachovalého liehovaru na Slovensku z roku 1746. Predajňa je situovaná v nádhernom areáli parku s expozíciou liehovarníctva a tradičných ľudových remesiel doplneného o čokoládové kráľovstvo s detským ihriskom obklopeným slivkovým sadom, jazdeckým areálom, reštauráciou v remeselnom pivovare a ubytovaním. Prevádzka ohromí svojím rustikálnym konceptom. Vyrezávané drevené doplnky a netradičné vystavenie produktov robia z tejto predajne júlového víťaza súťaže.

NESTVILLE PARK – Exposhop, 1. miesto za mesiac júl

2. Miesto: CCC, Promenada Living Park, Napervillská 5, 949 01 Nitra

Predajňa obuvi CCC v novom nitrianskom nákupnom centre Promenada Living Park ponúka topánky, tašky a doplnky na jednom mieste pre malých aj veľkých. Značka je jednou z najväčších európskych spoločností vo svojom sektore a zamestnáva vyše 13 220 ľudí v 992 prevádzkach v 28 krajinách. Obrovské LCD vo výklade predajne s aktuálnou akciou a oku lahodiace vystavenie tovaru s jasným označením podľa značiek, viditeľne komunikované zľavy, vhodne využité LCD monitory a špeciálny kiosk pre objednanie produktov domov umiestnilo predajňu v súťaži kamenných prevádzok na druhé miesto za mesiac júl.

CCC Promenada Living Park 

3- Miesto: PULL&BEAR, Aupark Košice SC, s.r.o., Námesie Osloboditeľov 1, 040 01 Košice

V súťaži Visa Slovak Top Shop 2022 sa na treťom mieste za mesiac júl umiestnila predajňa oblečenia PULL&BEAR na prvom poschodí košického Auparku. Značka sa rozbehla v roku 1991 a odvtedy ponúka najnovšie medzinárodné trendy pre mladých. Jej cieľová skupina vyhľadáva nové technológie, spoločenské trendy a novinky v oblasti umenia a hudby a to sa odzrkadľuje aj v predajniach. Všetkých 745 kamenných predajní na 51 trhoch na svete dostávajú nový tovar dvakrát týždenne. Inšpektorov zaujal najmä koncept exteriéru predajne s veľkým svietiacim logom a LCD panelom vo výklade ladený do letného obdobia, ktorý na prvý pohľad zaujme. Predajňa vhodne využíva aj POP, ktorými zaručene osloví cieľovku. Prevádzka zároveň ponúka možnosť odložiť oblečenie do charity boxu.

PULL & BEAR, Košice

Zdroj a foto: Visa Slovak Top Shop

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.