O neprehliadnuteľný vstup Natury na slovenský trh sa postarala agentúra Dago

Na uvedenie pramenitých vôd značky Natura na slovenský trh sa spoločnosť Coca-Cola HBC rozhodla využiť predajnú plochu reťazca Tesco. O zviditeľnenie Natury v exponovanej kategórii nealkoholických nápojov a prémiové vystavenie sa postarala spoločnosť Dago.

Zviditeľnenie Natury v retaile na Slovensku

Zákazníci sa s novinkou zoznámia pomocou atraktívnych semipermanentných stojanov, ktorým dominuje neprehliadnuteľný svetelný kruh. „Pramenité vody Natura sú na slovenskom trhu novou značkou, a preto musíme našich spotrebiteľov o tejto novinke informovať,“ predstavuje koncept vystavenia Marek Prostredný, marketing execution lead zo spoločnosti Coca-Cola HBC.

Stojany sú vyrobené z kombinácie plastu a kartónu. Kartónové omotávky na spodnej časti konštrukcie sa dajú ľahko meniť priamo na predajnej ploche v priebehu celej kampane, rovnako ako aj grafika na stredovom kruhu, ktorá sa dá jednoducho prelepiť.

Prezentácia Natury v Tesco

Ako vznikol svetelný kruh?

Prípravy na uvedenie vody Natura na slovenský trh sa začali už v druhom kvartáli tohto roku. Nápad so svetelným kruhom vznikol priamo v Dagu. „Premýšľali sme, ako jasne a výstižne komunikovať čistotu a prírodný pôvod vody Natura a jej benefity a na pozadí naznačiť aj symboliku recyklácie. Precízne nasvietenie a kombinácia jednoduchých geometrických tvarov priniesli presne to, čo sme potrebovali: zaujme – informuje – predáva!“ vysvetľuje Jakub Petráš, projektový manažér spoločnosti Dago.

Realizácia tohto výrazného prvku bola produkčne náročná. „So svetelnými realizáciami máme, samozrejme, dlhodobé skúsenosti. Keďže sú časy ‚drahej energie‘, zamýšľali sme sa, ako by sme sa k šetreniu zdrojov a planéty mohli pričiniť aj my. Vďaka inováciám sme dosiahli zníženie spotreby elektrickej energie, a to bez vplyvu na kvalitu svietenia a celkový dojem z vystavenia. Spotreba energie je v konečnom dôsledku až o 90 % nižšia oproti projektom, ktoré sme realizovali pred niekoľkými rokmi,“ vysvetľuje konštruktér Tomáš Vysloužil zo spoločnosti Dago.

POS ako marketingový materiál

POS materiály hrajú kľúčovú úlohu pri uvedení novej značky na trh. „Pevne verím, že kampaň bude veľkolepá a zaujme každého spotrebiteľa, ktorý navštívi predajne Tesco,“ komentuje vystavenie Marek Prostredný.

Vo vybraných predajniach Tesco naprieč Slovenskom bolo inštalovaných spolu desať stojanov. „Toto vystavenie sme pripravili spoločne s agentúrou Dago. Jeho hlavným účelom je zaujať ‚wow‘ efektom, predstaviť pramenité vody Natura slovenským spotrebiteľom a zároveň informovať o veľkej súťaži o ročné zapožičanie Škody Enyaq Coupé RS, ktorú sme pre Tesco pripravili,“ dodáva Jiří Kopejtko, brand manager spoločnosti Coca-Cola HBC.

O spoločnosti DAGO, s. r. o.

Dago, s. r. o., je fullservisová POP komunikačná agentúra s vlastnou výrobou, ktorá funguje už od roku 1993. Pracuje pre približne stovku klientov z oblasti FMCG, elektroniky, farmácie, finančných služieb a ďalších segmentov. Navrhuje komplexné POP komunikačné kampane aj jednotlivé aplikácie od grafických a dizajnérskych návrhov, vývoja a sériovej výroby až po implementáciu na miestach predaja.

Do projektov aplikuje overené shopper-centrické znalosti pre maximalizáciu účinku. Medzi posledné inovácie patrí prepracovaný logistický systém, ktorý klientom umožňuje komplexne a efektívne spravovať všetky POP realizácie. Dago dlhodobo pôsobí aj na slovenskom trhu. Ľudia z agentúry Dago pravidelne publikujú v odborových médiách a spoločnosť získava prestížne ocenenie na tuzemských aj zahraničných súťažiach, napríklad POPAI Awards alebo Shop!Awards.

Zdroj a foto: Dago

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.