Upfield, POS Media a BILLA: Slovensko rozkvitá!

Reklamná agentúra POS Media Slovakia sa len tri mesiace po veľmi úspešnom ekologickom projekte „SLOVENSKO ROZKVITÁ!“ znovu spojila so spoločnosťou Upfield a vymyslela konkrétne pre značku rastlinných margarínov RAMA ďalšiu udržateľnú reklamnú kampaň.

 

Z POP nosičov budú kŕmidlá

Tentokrát sa spoločnosti rozhodli, že svojim projektom pomôžu zvieratkám. Vymysleli reklamný nosič, ktorý sa dá poskladať tak, aby z neho vzniklo vtáčie kŕmidlo. Reklamná kampaň RAMA začala 15. septembra 2022 a reklamné nosiče môžete nájsť na väčšine predajní BILLA po celom Slovensku. Po jej ukončení, v piatok 14. októbra 2022, vybraní zamestnanci zo spoločností BILLA, POS Media Slovakia a zastupitelia značky RAMA vyvesia poskladané vtáčie kŕmidlá na konáre stromov v okolí jednotlivých predajní BILLA.

Predstavte si svet, v ktorom by ste nikdy nepocítili jarný svieži vánok, vôňu lúčnych kvetov, nevideli pásť sa ovečky na lúke, alebo nepočuli spev vtáčikov. O pár storočí možno bude svet práve takýto, „šedý“, pokiaľ si ho nezačneme vážiť a starať sa o našu Zem. Pre reklamnú agentúru POS Media Slovakia sú ekologické hodnoty veľmi dôležité a udržateľný prístup je jedným z hlavným podnikateľských cieľov tejto spoločnosti. Projektom „PRE PLNÉ ZOBÁČIKY“ predstavuje ďalší zo spôsobov ako sa môže reklamný nosič znovu využiť a odvďačiť sa tým našej planéte.

Upfield – RAMA – reklamná kampaň v BILLA

Upfield a udržateľné podnikanie

Rovnako pre spoločnosť Upfield a jej značky rastlinných margarínov ako je napríklad aj RAMA je jedným z hlavných cieľov vybudovať udržateľné podnikanie. Početné štúdie ukazujú, že aj spotrebitelia čoraz viac dbajú na ekologickú stopu svojho výberu a vyhľadávajú na pultoch obchodov potraviny vyrobené z prísad prírodného pôvodu.

Margarín je prírodná a skvelá voľba pre všetkých, ktorí chcú žiť udržateľne a zodpovedne. Už dlhé roky sa však spája s neslávne známym tvrdením, že ani mravce margarín nejedia, pretože je umelý. Margarín nie je umelý, pretože pozostáva z rastlinných olejov a práve vďaka tomu je dobrým zdrojom tukov. V porovnaní s mliečnym maslom obsahuje nízky podiel saturovaných tukov. Obidva benefity sú tak zdravé pre vaše srdce a cievny systém. Navyše sú margaríny prospešné aj pre planétu, pretože sú rastlinné a práve preto majú až o 70% menší dopad na klímu ako klasické maslo.

Výrobky od značky Rama sú alternatívou mliečnemu maslu a ideálnym príkladom toho, ako môžeme malými každodennými krokmi urobiť niečo pre svoje zdravie aj životné prostredie.

A prečo planéta potrebuje rastlinnú stravu?
Vo všeobecnosti, margaríny od spoločnosti Upfield:

  • ·         spotrebujú o 50% menej vody ako maslo*,
  • ·         majú o 70 % nižší dopad na klímu ako maslo*,
  • ·         vyžadujú o 2/3 menej pôdy ako maslo.*

BILLA sa rozhodla podporiť tento projekt nakoľko aj svoje podnikanie vedie tak, aby malo čo najmenší vplyv na životné prostredie. Bille nie sú cudzie princípy obehovej ekonomiky. Ekonomiky, ktorej cieľom je nevytvárať odpad, ale všetky produkty na trhu recyklovať, opraviť a opätovne používať. Konkrétne ide o opatrenia ako šetrenie elektrickej energie, redukovanie plastov, vytváranie e-cenoviek, či podporovanie elektromobility. BILLA má stanovené dva dlhodobé ekologické ciele a to do roku 2030 znížiť skleníkových plynov (oxidu uhličitého) o 30 % a do roku 2040 dosiahnuť klimatickú neutralitu.

„Pre plné zobáčiky“ v predajniach BILLA

BILLA zavádza množstvo ekologických a trvalo udržateľných riešení. Projekt „PRE PLNÉ ZOBÁČIKY“ ide ruka v ruke s týmto ich postojom. „Reklamné nosiče, ktoré by sme po kampani zrecyklovali, využijeme zmysluplne. Na stromoch, pri viac ako 60 BILLA predajniach, umiestnime kŕmidlá pre vtáčiky. Pravidelne tam budeme prisýpať vtáčí zob. Veríme, že budeme inšpiráciou aj pre našich zákazníkov a pripoja sa k nám,“ hovorí Kvetoslava Kirchnerová, hovorkyňa spoločnosti BILLA.

„V POS Medii si veľmi si vážime dôveru lojalitu nášho dlhoročného klienta Upfield a obchodného partnera BILLA. Je to už druhý ekologický projekt tento rok, ktorý sme spolu zorganizovali a som si istá, že nie je posledný. Máme takmer totožné firemné hodnoty a veľmi podobné podnikateľské ciele, čo nás vedie k spoločným aktivitám. Takéto ekologické, ale aj charitatívne projekty sú pre nás veľmi dôležité. Sme veľmi radi, že máme partnerov, vďaka ktorým je dosah týchto aktivít na verejnosť oveľa väčší,“ uzatvára Barbora Šebeková, marketingová špecialistka POS Media Slovakia.

*Prečítajte si viac o našich LCA požiadavkách na stránke 

Zdroj a foto: POS Media Slovakia

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.