Rituals

Visa Slovak Top Shop predstavuje: Rituals Eurovea

Držiteľ tretieho miesta za mesiac august 2021 víta zákazníkov v nákupnom centre Eurovea. Predajňa kozmetických výrobkov Rituals sa vyznačuje jedinečným konceptom.

Sakura pripomína sviatok Hanami

„V Rituals sa snažíme, aby sa zákazník u nás cítil čo najlepšie, aby si vychutnal zážitok „tu a teraz“. Predajne aj produkty Rituals inšpirovali východné rituály. V každej predajni sa napríklad nachádza strom sakura, ktorý je oslavou japonského sviatku Hanami – teda sviatku príchodu jari. Sakuru nájdu naši zákazníci na každej predajni v sieti,“ uviedla pri príležitosti prevzatia ceny Jana Sivoková, manažérka predajne Rituals v Eurovea Bratislava.

Pre instore Slovakia dodala niekoľko technických údajov: Predajňa má plochu 60 m2 bez zázemia. Ponúkame vyše 30 druhov produktov holandskej značky Ritual rozdelených do kolekcií. Záväzkom spoločnosti je ponúkať produkty, ktoré budú z 90 % na prírodnej báze a plniť ich do recyklovateľných obalov. Zákazníci a zákazníčky si môžu mnohé výrobky napríklad sprchové gély a peelingy otestovať. Testovanie prebieha v časti nazývanej water island, ktorú tvorí dizajnové kamenné umývadlo. Práve možnosť vyskúšať, otestovať, „ohmatať“, motivuje klientov vrátiť sa. Rituals má prevádzky s predpísaným layoutom a dispozíciou ešte v Auparku a v novom projekte Nivy.

Jana Sivoková, Rituals a Ľuboš Kováč, Visa

Koncept Rituals je zážitok

„Rituals je zážitok. Predajňa v Eurovea vás inšpiruje k opätovnej návšteve. Veď ľudia sa vždy radi vrátia na miesta, kde sa cítia dobre. Rituals doslova opantá vaše zmysly. Do predajne vás pritiahnu exotické vône, vašu pozornosť si udrží oku lahodiace vystavenie a usporiadanie produktov. Navyše ľúbozvučná hudba a príjemné svetlo vás presvedčia, že ste na tom správnom mieste,“ komentuje predajňu Petra Javorníková, projekt Partner Visa Slovak Top Shop.

Koncept prevádzok je riešený tak, že sa prichádzajúci zákazníci jednoducho cítia dobre. A to aj vďaka celkovej atmosfére, ktorá citlivo oslovuje všetky zmysly – vôňami, hudbou, farbami a príjemným svetlom. V priestore je ľahká orientácia, aj vďaka farebne odlíšeným radom výrobkov, ktoré sú logicky usporiadané v separátnych regáloch.

Filozofia Rituals je o šťastí a spokojnosti

Holandská spoločnosť Rituals bola prvou značkou na svete, ktorá uviedla kombináciu luxusnej domácej a telovej kozmetiky. Okrem iného ponúka produkty a to kozmetiku určenú na starostlivosť o telo a pleť, vonné sviečky, parfumy a čaje. Filozofia Rituals je o šťastí a spokojnosti, ktoré spočívajú v radostnom prežití prítomného okamihu. Ten nájdeme často v maličkostiach, v tom, že si užívame chvíle „tu a teraz“. Všetky naše produkty našli inšpiráciu v autentických východných rituáloch. Výrobky netestujeme na zvieratách a používame prírodné prísady z obnoviteľných zdrojov.

Titulárnym partnerom projektu VIsa Slovak Top Shop je spoločnosť Visa. „Našim cieľom je podporovať malých podnikateľov, ich zamestnancov, ale takisto zákazníkov, ktorí sa momentálne tešia aj z návratu do kamenných prevádzok. Práve výnimočná atmosféra, ktorú ponúka predajňa Rituals – jej vône, príjemné osvetlenie a lákavé vystavenie produktov – je presne to, čo virtuálny obchod nedokáže sprostredkovať. Nadovšetko však upúta sakura v centre predajnej plochy, ktorá vás pri návšteve Rituals úplne dostane“ vyjadrila sa Ľubica Gubová, Country lead Visa pre Slovensko.

Ďalšími partnermi sú spoločnosti Samsung, POS Media, Empea a MORIS design SK. Mediálnym partnerom hodnotenia retailových prevádzok je časopis instore Slovakia.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *