Vision Thing rozširuje svoju programatickú DOOH sieť o tri nové lokality v Prahe
Spoločnosť Vision Thing, jediná programatická DOOH (Digital Out-of-Home) reklamná sieť v Česku a na Slovensku, pokračuje vo svojej expanzii a pridáva tri nové digitálne billboardy v Prahe.
Vision Thing v atraktívnych lokalitách
Medzi nové prírastky patrí digitálny billboard na Můstku, v dolnej časti Václavského námestia. Tento billboard je teraz najväčšou plochou v sieti Vision Thing, ktorá cieli na peších. Podľa vyjadrenia spoločnosti ide o najefektívnejšiu plochu z hľadiska počtu oslovených ľudí. „Václavské námestie je jednou z najfrekventovanejších lokalít v Prahe, kde denne prejdú stovky tisíc ľudí. Vďaka veľkému rozmeru a strategickému umiestneniu poskytuje táto plocha našim inzerentom mimoriadnu viditeľnosť a zásah,“ uviedol Richard Nemec, CEO Vision Thing.
Ďalšie dva nové digitálne billboardy sú zamerané na vodičov a pasažierov automobilov. Prvá z nich sa nachádza na pražskej magistrále smerujúcej do centra, konkrétne na námestí Hrdinov. Ide o druhú digitálnu plochu na magistrále, kde je možné nakupovať reklamný priestor programaticky. „Billboard na námestí Hrdinov má ideálnu polohu, pretože mieri priamo na vozidlá prichádzajúce do centra Prahy. Posádky áut tak môžu počas plynulej jazdy bez dopravnej zápchy vidieť až tri desaťsekundové spoty,“ zdôrazňuje Richard Nemec.
Efektívny reklamný priestor
Tretí a najnovší digitálny billboard sa nachádza v pražskej štvrti Štěrboholy. Teda konkrétne na križovatke ulíc Ústřední a Nedokončená. Tento billboard je síce najmenší z novo pridaných plôch, ale jeho umiestnenie blízko cesty, kadiaľ denne prejde až 29 tisíc vozidiel, z neho robí veľmi efektívny reklamný priestor. „Jedná sa o strategicky výhodné a frekventované miesto s vysokou viditeľnosťou pre inzerentov,“ dodáva Nemec.
Všetky nové reklamné plochy boli vybavené inteligentnými senzormi, ktoré sledujú pohyb chodcov aj prechádzajúcich vozidiel. Vďaka tomu je využitý model OTS (Opportunity to See) nielen na presné cielenie, ale aj na transparentnú cenotvorbu.
Reklamná sieť Vision Thing v súčasnosti zahŕňa 26 digitálnych vonkajších billboardov v Česku a na Slovensku a 80 digitálnych obrazoviek v sieti hypermarketov Albert v 11 krajoch Českej republiky. Reklamný priestor je možné nakupovať prostredníctvom platforiem Adform DSP, Google DV360, Trade Desk, Vistar Media alebo VisionThing DSP.
Zdroj a foto: Vision Thing