Eurovea 2 otvára 25. mája

Po 13 rokoch prevádzky sa Eurovea stane najväčším nákupným centrom na Slovensku, keď oficiálne 25.mája otvorí brány novej obchodnej pasáže. S 95% obsadenosťou predajnej plochy prinesie verejnosti nové značky a inovatívne koncepty.

 

Eurova 2 bude otvárať postupne

Prvá časť obchodov a služieb bude prístupná zákazníkom ešte pred oficiálnym otvorením. V existujúcej pasáži na prízemí otvárajú dva butiky štýlovej americkej módnej značky Calvin Klein Jeans i Calvin Klein Underwear. Ďalčj česká kozmetika plná prírody Manufaktura a nový koncept predstaví už etablovaná španielska značka Desiqual. Ponuka služieb sa rozširuje na zníženom prízemí o nové cestovné kancelárie Čedok, TIP travel a SUN & FUN HOLIDAYS. Do servisnej zóny sa už do novej časti nákupnej pasáže relokuje Hodinár a B&B servis. Svoje priestory hneď vedľa zväčšuje komixový obchod Nekonečno.sk. Na tom istom podlaží otvorí pre fanúšikov inteligentnej elektroniky a gamingu prevádzku Smarty.sk.

Nové značky a koncepty: Najväčším lákadlom je Primark

Najväčším lákadlom pri otvorení novej časti bude dvojpodlažná predajňa írskeho módneho reťazca Primark, ktorý v Eurovea otvorí svoju prvú prevádzku na Slovensku. Exkluzívne zastúpenie módnych butikov a značkových predajní sa rozšíri aj o ďalšie zvučné mená. Zákazníci sa môžu tešiť na najväčšiu predajňu značky Nike na Slovensku s rozlohou takmer 600 m2 a po prvýkrát na slovenský trh vstupuje tiež britská značka JD Sports s ponukou značkového oblečenia a obuvi na rôzne športové aktivity.

Obľúbené Mango sa zväčší a relokuje do novej časti, kde uvedie nový koncept vrátane pánskej značky Mango Man, ktoré nájdete takisto iba v Eurovea. Prvenstvo na Dunaji patrí aj českej dizajnovej značke Vuch, Otvorí tu svoj prvý pop-up na Slovensku zameraný na módne doplnky ako sú batohy, kabelky, peňaženky a iné praktické drobnosti.

Fanúšikovia módy sa môžu tešiť na úspešný koncept Half Price. Na najväčšej ploche na Slovensku nájdu obrovskú porciu výhodných ponúk módneho oblečenia, topánok, kozmetiky, domácich  a športových potrieb aj doplnkov pre domácich miláčikov.

Okrem módnych značiek svoju prvú predajňu na Slovensku práve v Eurovea otvorí jeden z troch najväčších e-shopov v Európe Alensa.sk, ktorý prichádza so širokým portfóliom slnečných a dioptrických okuliarov, kontaktných šošoviek a ďalších doplnkov pre starostlivosť o oči.

Nezabudlo sa ani na inovácie v domácnosti. Presvedčiť sa môžete v prvej predajni Tefal na Slovensku. Labužníci by nemali vynechať pri svojej návšteve najväčšieho shoppingu na Slovensku ani prvú predajňu švajčiarského výrobcu čokolády Lindt. Ponuku služieb v Eurovea doplní nový koncept Slovenskej sporiteľne a vizuálne pôsobivá predajňa Tesco Express v modernom dizajne s inovatívnymi technológiami.

Nová nákupná pasáž privíta tiež ďalšie známe mená. Športových nadšencov poteší  na prízemí predajňa špičkovej poľskej značky 4F, ktorá oblieka olympijských športovcov a predáva kvalitné športové a turistické oblečenie už dvadsať rokov, ďalej najväčší európsky predajca športovej obuvi a oblečenia Sport Vision, Vinotéka Matyšák, známa poctivým slovenským vínom, papiernictvo ŠEVT či Benu lekáreň. Premiestňujú sa tam aj už etablovaní nájomcovia, ktorí svoje predajne zväčšujú. FaxCopy tak nájdete na prvom poschodí vedľa kina a kiosky Sofia Jewelry a Lotsi vám ponúknu šperky už v butikoch na prízemí tiež v novej časti.

Jedinečný nákupný zážitok

Medzi retailermi otvárajúcimi prevádzky v druhej vlne vzbudzujú najviac pozornosti značky eobuv a Modivo. Na Slovensku doteraz pôsobili iba v online priestore. V júni svojim zákazníkom sprostredkujú úplne bezprecedentný nákupný zážitok. Teda spojenie fyzického sveta a digitálneho prostredia. Namiesto regálov s oblečením a topánkami nájdu zákazníci v predajni veľkoformátové displeje prezentujúce aktuálnu ponuku. V pohodlí komfortných sedačiek si pomocou tabletou môžu vyhľadať a objednať tovar z ponuky viac ako 500 značiek presne podľa požadovaných parametrov. Navolia si ich do interaktívnych skúšobných kabínok. Priamo tam im budú do 3 minút od objednania doručené zo skladu situovaného priamo v obchode.

Štýlovo sa pokračuje aj v existujúcej nákupnej pasáži. Dizajnové doplnky pre domácnosť a moderný životný štýl za dobrú cenu prináša YOYOSO, ponúkne ich svojim zákazníkom takisto v júni na zníženom prízemí. A to zďaleka nie je koniec. Dobrou správou je, že ďalšou online značkou, ktorá zhmotní svoj sortiment v najväčšej kamennej prevádzke na Slovensku je parfuméria NOTINO. V Eurovea otvára v auguste na prízemí. V tom istom mesiaci sa k nej pridajú butiky prémiových značiek Hugo a Boss. Sports Direct zasa privíta zákazníkov po trojmesačnej rekonštrukcii s najnovším konceptom.

Prvý Cinema City Megaplex na Slovensku

August bude výnimočný aj pre kino nadšencov, ktorí si budú môcť vychutnať tie najlepšie filmy v špičkovej kvalite vďaka novej projekčnej technike až v 17 kinosálach. Celý Megaplex bude rozdelený do 8 kompletne nových sál s modernými a pohodlnými sedačkami, ktoré zaručia vysoký komfort pri sledovaní filmu. Vďaka novej laserovej projekčnej technike si budete môcť pozrieť filmy vo vysokej kvalite.

Ešte väčší zážitok z filmu a mimoriadny komfort prinesie samostatná VIP zóna so 4 luxusnými sálami a pohodlnými sedačkami, ktorých celková kapacita je cez 300 zákazníkov. Nemusíte sa preto obávať nedostatku miesta, či súkromia. Bude jedným z najzaujímavejších konceptov, ktorý bude na Slovensku jedinečný. V cene VIP vstupenky bude neobmedzená konzumácia teplého a studeného bufetu, popcornu, nachos a nealkoholických nápojov. Zákazníci si tak budú môcť užiť príjemnú večeru v útulnom lobby a sledovať filmy z kožených a plne polohovateľných sedačiek.

Jedným z najzaujímavejších konceptov je VIP občerstvenie, ktoré bude na Slovensku jedinečné. Zákazníci si budú môcť objednať rôzne druhy jedál a nápojov, ktoré im budú servírovať priamo v ich sálach. Tento koncept poskytne zákazníkom ešte väčšie pohodlie pri sledovaní filmu.

Zdroj a foto: Eurovea

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Hlavný partner projektu

Partneri projektu