Koncept Teta drogérie drží krok s dobou vďaka refitu

Koncepty od MORIS design nestarnú, a to nielen vďaka nadčasovému designu. Svoje designy dokáže v priebehu rokov prispôsobovať najnovším trendom a požiadavkám klienta, ktoré sa mohli zmeniť.

Svet retailu sa neustále mení

„Na našich konceptoch neprestávame pracovať ani potom, čo sa dostanú do prevádzky. Svet retailu sa neustále mení. Rovnako ako zákazníci. Aby náš koncept drogérie Teta držal krok s dobou, upravili sme vybrané časti tak, aby viac zodpovedali novým potrebám predajne,“ vysvetľuje spolumajiteľ MORIS design Adam Klofáč. Refitu sa napríklad dočkala predajňa v pražských Černošicích. Úprava niekoľkých sekcií osviežila celkový vzhľad drogérie a podporila marketingovú komunikáciu v mieste predaja. Zjednotením všetkých stojanov dekoratívnej kozmetiky došlo k uceleniu vzhľadu sekcie. Tá tak lepšie nadväzuje na celkový dizajn predajne. Pomocou svetelných prvkov sa zároveň podporila komunikácia smerom k zákazníkom, ktorí tento sortiment ľahšie zaznamenajú.

„Inštalovaním bočníc sme ohraničili regál Zdravia a vyzdvihli ho nad ostatný sortiment. Vďaka tomu sekcia jemne vystupuje. Svetelný zelený kríž viditeľný zo všetkých strán podporuje navigáciu na mieste a zákazníkov priláka aj zo vzdialenejších častí predajne,“ opisuje Adam Klofáč. V neposlednom rade osviežili podobu existujúcich stojanov pleťovej a vlasovej starostlivosti. Na to použili nové názvoslovie a grafiku. Napríklad farby na vlasy sú pomyselne rozdelené podľa toho, aký efekt jednotlivé produkty majú. „Chcem byť vidieť!“ alebo „Chcem perfektné krytie a starostlivosť navyše!“, hlásajú cedule nad jednotlivými typmi farieb na vlasy. Už z diaľky tak zákazník vidí, kam ísť, ak hľadá odvážnejší odtieň alebo ošetrujúcu farbu.

Projekt trvá už 9 rokov

„Cieľom refitu bolo predovšetkým oživenie interiéru predajne a prispôsobenie konceptu novým trendom. Vďaka tomu, že pôvodný koncept predajní Teta je tiež našim dielom, bolo pre nás aj klienta ľahšie dané zmeny urobiť,“ hovorí Adam Klofáč. Projekt Teta drogérie trvá už deväť rokov. Odvtedy firma postupne rebranduje viac ako 800 predajní v Českej republike a na Slovensku.

Zdroj a foto: MORIS design

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *