Odovzdávanie ocenenia vo filiálke Möbelix v Trnave

Möbelix má na Slovensku 14 predajní a aktuálne expanduje s malým konceptom Möbelix Compact. Nachádza sa mestách ako Dunajská Streda, Levice, Martin, Prievidza, Senica a Šamorín. Najnovší pribudne v Rimavskej Sobote. Kompaktné formáty majú veľkosť predajnej plochy okolo 1300-1500 m2, v Rimavskej Sobote bude väčší, s plochou okolo 3000 m2.

Trnavský Möbelix je tzv. holding store

„Platí, že každý chce mať doma niečo originálne, preto máme na predajni bežne okolo 10 000 artiklov,“ uviedol Daniel Rubala, vedúci obchodného domu Möbelix v Trnave. Táto filiálka sa stala júnovým víťazom súťaže Visa Slovak Top Shop. Ide o netradičný obchod, nakoľko zásobuje zásobuje všetky Compacty a čalúnený veľký nábytok dodáva do obchodov v Trenčíne a Trnave. Je to tzv. holding store, zásobovací obchod. Okrem toho však poskytuje unikátny zákaznícky zážitok.

Okrem iného sa vyznačuje množstvom environmentálne prívetivých riešení, ako je stropné chladenie a kúrenie. Zákazníkov navigujú digitálne a podsvietené displeje, závesné štíty aj podlahová grafika. V jednej kóji majú návštevníci k dispozícii priesvitný nábytok, aby videli, ako fungujú mechanizmy a automatické osvetlenie.

Bývanie na mieru

Foto: Dušan Dvořák (Möbelix, vľavo) preberá ocenenie od Martina Hainzla (Visa, vpravo)

Ako nám potvrdil Dušan Dvořák, regionálny vedúci Möbelix, riadia sa heslom „Bývanie na mieru“. Dôraz kladú na návrh a riešenia kuchýň: „Pred pár rokmi bola kuchyňa trojmetrový blok so spotrebičmi. Dnes sú bežné tvary U, G, L, ostrovčeky a kuchyne už nie sú samostatné miestnosti skryté za dverami. Našou silnou stránkou sú renomovaní dodávatelia a erudovaný personál. Kuchyne inštalujú naši technici, nevyužívame externé firmy a poskytujeme záruku 10 rokov.“

V jednej zo sekcií – konkrétne s malým nábytkom a doplnkami – je POP stojan so zvončekom, ktorým si zákazník privoláva zamestnancov. Na predajni je 6-7 ľudí, sú efektívne využití a teda sú tam, kde sa očakáva najviac otázok zákazníkov a poradenstvo pri výbere. Ako sme sa dozvedeli, najviac zákazníkov je v trnavskom Möbelixe medzi 16.00 a 19.00 hodinou. V rámci týždňa sú najviac frekventované víkendy, čím sa potvrdzuje to, že ľudia potrebujú na výber nábytku a doplnkov čas. Chcú si vyberať, zvážiť výber, poradiť sa s personálom a vidieť nábytok v kontexte s iným nábytkom, nie iba ako solitér.

Zdroj: Visa Slovak Top Shop, Foto: 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Partneri projektu