XXXLutz mení po 3 rokoch koncept reštaurácie

Časy sa menia, a s tým aj naše stravovacie návyky. Stále viac ľudí sa rozhoduje pre zdravšie, ľahšie jedlá a v neposlednom rade aj rýchle. Súčasťou tejto zmeny chce byť aj obchodný reťazec XXXLutz. Na ich novom jedálnom lístku nájdete po novom viac zdravých a tiež vegetariánskych jedál.

 

Ľahké a zdravé jedlá pre každého

Nový jedálny lístok reštaurácie XXXLutz v Bratislave odráža súčasné gastro trendy. Na jedálnom lístku sa tak objaví úplne nová pizza, pre milovníkov talianskej kuchyne do ponuky pribudne viacero druhov cestovín, a pre tých, ktorí dávajú prednosť najmä zelenine, pribudne aj šalát. „Našim zákazníkom chceme vyjsť v ústrety a ponúknuť im viac jedál vhodných pre rýchly, ľahký obed alebo večeru,“ hovorí Blanka Smolíková, marketingová riaditeľka XXXLutz.

Po novom na jedálny lístok reštaurácie XXXLutz, ktorú nájdete na 2. poschodí obchodného domu, pribudnú aj vegetariánske verzie jedál, napríklad bio špenátové lasagne. Ak však patríte medzi milovníkov mäsa, nemusíte sa báť. Na jedálnom lístku, ktorý zostavoval tím XXXL reštaurácie z Rakúska, Česka a Slovenska, stále zostáva vlajková loď reštaurácie, 300 g bravčový alebo kurací XXXL rezeň s hranolkami podávaný s tatárskou omáčkou či kečupom, ktorý je zároveň aj najobľúbenejším jedlom Slovákov.

Cenovo dostupná reštaurácia

Hoci reštaurácia prichádza po troch rokoch s úplne novým jedálnym lístkom, ceny stálic sa meniť nebudú. Rovnako tak zostávajú v platnosti akciové ceny hlavných jedál a dezertov, vďaka ktorým si môže menu XXXL reštaurácie vychutnať naozaj každý. „Veríme, že zdravé a chutné jedlá by nemali byť luxusom. Preto sme sa rozhodli udržať naše ceny prístupné pre všetkých,“ dopĺňa Blanka Smolíková.

Stretnite sa s priateľmi v XXXL reštaurácii

Okrem chutných a zdravých jedál ponúka predajňa XXXLutz aj príjemné prostredie, kde sa môžete stretnúť s priateľmi a rodinou. „Dokonca máme zákazníkov, ktorí navštevujú našu reštauráciu pravidelne, každý víkend,“ hovorí marketingová riaditeľka XXXLutz. Cieľom obchodného reťazca na najbližšie roky je posilnenie návštevnosti reštaurácie, a zároveň oslovenie nových zákazníkov.

Zdroj a foto: XXXLutz

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Partneri projektu