Primark otvoril svoju prvú predajňu na Slovensku

Medzinárodný módny predajca otvoril svoju prvú prevádzku na Slovensku. Do novej predajne investoval viac ako 10 miliónov eur.  Slovensko sa stáva piatym trhom spoločnosti Primark v strednej a východnej Európe po Poľsku, Českej republike, Rumunsku a Slovinsku a jej 16. trhom na svete.

 

Otvorenie Primark za účasti čestných hostí

Primark, medzinárodný módny reťazec, dnes otvoril svoju prvú predajňu na Slovensku. Konkrétne v novej časti nákupného centra Eurovea v Bratislave. Vytvoril tak viac ako 200 pracovných miest pre miestnu ekonomiku. Primark investoval do očakávanej dvojpodlažnej predajne viac ako 10 miliónov eur, aby Slovákom po prvýkrát priniesol svoju známu ponuku módy a základných potrieb za výhodné ceny. Na slávnostnom otvorení predajne sa ako čestní hostia zúčastnili: veľvyslanec Írska na Slovensku pán Dermot McGauran, ako aj starosta mestskej časti Bratislava-Ružinov pán Martin Chren. Spoločne privítali značku Primark na Slovensku.

Primark Bratislava sa rozprestiera na 3 660 m2 predajnej plochy. Ponúka zákazníkom jedinečné módne trendy, vrátane tých najnovších letných. Zákazníci sa okrem dostupných cien môžu tešiť na kvalitný každodenný tovar z oblasti dámskeho, pánskeho, detského a domáceho oblečenia, ako aj kozmetiky a doplnkov.  Od štýlových plaviek a letných šiat až po výrazné obleky a doplnky. Zákazníci si v obchode určite nájdu niečo, čo sa im páči, a to bez ohľadu na ich rozpočet. V novom obchode sa bude nachádzať aj stále rastúca značka Primark Cares. Už teraz sa 50 % oblečenia značky Primark vyrába z recyklovaných alebo udržateľnejšie získaných materiálov. Je to súčasťou ambície predajcu poskytovať udržateľnejšiu módu dostupnú pre každého.

Významný míľnik v expanzii Primark

Otvorenie 422. predajne Primarku predstavuje významný míľnik v jeho globálnej expanzii. Slovensko sa stáva jeho 16. trhom na svete a 5. trhom v strednej a východnej Európe, v regióne, ktorý je pre Primark kľúčový z pohľadu rastu.

„Sme nadšení, že dnes ráno otvárame brány našej prvej predajne na Slovensku. Otvorenie predajne na piatom trhu v strednej a východnej Európe a na 16. medzinárodnom trhu je pre našu spoločnosť a našich kolegov významným dňom. Sme radi, že môžeme privítať zákazníkov v našej predajni. Po prvýkrát na Slovensku  môžeme predviesť našu ponuku. Chcel by som poďakovať všetkým svojim kolegom, ktorí neúnavne pracovali pri príprave predajne. Najmä včas pred blížiacou sa letnou sezónou. V mene Primarku by som tiež rád vyjadril vďaku zástupcom veľvyslanectva a miestnej samosprávy za také srdečné prijatie a podporu,“ hovorí Maciej Podwojski, riaditeľ spoločnosti Primark pre strednú a východnú Európu (na fotografii hore).

„Som rád, že Primark, spoločnosť s hrdým a významným írskym dedičstvom, otvára svoju prvú slovenskú predajňu v nákupnom centre Eurovea. Táto významná investícia transformuje maloobchodný sektor. Vytvorí kvalitné pracovné miesta a je silným prejavom dôvery voči Slovensku a voči jeho maloobchodnému trhu. Predovšetkým chcem vyzdvihnúť Primark za jeho vedúcu úlohu v úsilí o väčšiu udržateľnosť v módnom priemysle. Prajem tímu Primark veľa úspechov v nadchádzajúcom vzrušujúcom období,“ povedal Dermot McGauran, írsky veľvyslanec na Slovensku.

Okrem Primarku na Slovensku, predajca otvorí koncom júna svoju druhú predajňu v Rumunsku v AFI Cotroceni v Bukurešti a ďalšie dve predajne v Poľsku, v Magnolia Park vo Vroclave a v nákupnom centre Manufaktura v Lodži koncom tohto roka. V budúcom roku bude predajca expandovať aj do Maďarska, čím sa jeho celková stopa v strednej a východnej Európe zvýši na 13 predajní na šiestich trhoch.

O značke Primark

Primark je medzinárodný maloobchodný predajca oblečenia, ktorý zamestnáva viac ako 70 000 zamestnancov v 15 krajinách Európy a USA. Bol založený v Írsku v roku 1969 pod značkou Penneys a jeho cieľom je poskytovať cenovo dostupný výber pre každého, od kvalitného oblečenia na každý deň až po výrazný štýl v dámskom, pánskom a detskom oblečení, ako aj v kozmetike, domácich potrebách a doplnkoch. So zameraním na vytváranie skvelých maloobchodných zážitkov v predajniach, Primark pokračuje v expanzii na nových a existujúcich trhoch s cieľom dosiahnuť do konca roka 2026 počet 530 predajní, vrátane nových trhov na Slovensku a v Maďarsku.

Primark sa snaží, aby bola udržateľnejšia móda dostupná pre každého. Ambíciou Primarku je predĺžiť životnosť oblečenia, chrániť život na planéte a podporovať živobytie ľudí, ktorí vyrábajú produkty pre Primark. Toho súčasťou je aj prijatie série záväzkov, ktoré chce Primark dosiahnuť do roku 2030. Patrí medzi ne výroba všetkého oblečenia z recyklovaných materiálov alebo materiálov získaných z udržatelnejších zdrojov. Ale tiež zabezpečenie recyklovateľnosti oblečenia už od jeho návrhu, zníženie emisií uhlíka v celom hodnotovom reťazci na polovicu. Primark sa snaží o zabezpečenie mzdy na úrovni životného minima pre pracovníkov v svojom dodávateľskom reťazci.

Zdroj a foto: Primark

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Partneri projektu