Zasnežené Vianoce s plzeňským pivom? Ideálna kombinácia

Nevšedný zážitok počas nákupu častokrát nezažijete. Vianočné vystavenie pre Plzeňský Prazdroj to však dokázalo vďaka unikátnemu spojeniu tradície piva Pilsner Urquell a neobvyklej technológie.

Radosť a zážitok s pivom Pilsner Urquell

Vytvoriť vianočné POS médium pre klienta, ktorého produkt je s vianočnými sviatkami už neodmysliteľne prepojený, je veľkou výzvou a poctou zároveň. Pilsner Urquell na sviatočne prestretý stôl patrí rovnako ako vyprážaný kapor a zemiakový šalát. Preto vystavenie na predajnej ploche musí priniesť nakupujúcim predovšetkým radosť a mimoriadny zážitok.

Pre klienta sme v DAGO realizovali set obsahujúci jednoplatu, štvorpaletu a predovšetkým neprehliadnuteľný shop-in-shop. Celý koncept vychádza z dizajnu produktového vianočného multipacku, ktorý v tradičnej tmavo zelenej predstavuje skutočné budovy zo zasneženej Plzne. Práve do nej sme zasadili sviatočnú realizáciu s najviac dominujúcim prvkom Jubilejnej (pivovarskej) brány.

Pohyblivý sneh v „snežítku“

„Vianočné vystavenie využíva ikonické prvky pre Pilsner Urquell. Zároveň sme chceli nakupujúcich vytrhnúť z ich stereotypov počas nákupu tým, že sme na časti vystavenia rozhýbali sneh vo vnútri „snežítka“, ktoré je dominujúcim prvkom shop-in-shopu,“ opisuje Jakub Suda, Junior Activation manager (Plzenský Prazdroj). Fungovanie snežítka je založené na technológii vnútorného dúchadla, ktoré urýchľuje prúd vzduchu. Ten následne rozháňa sneh v podobe polystyrénových guličiek.

„Pilsner Urquell sa snaží preniesť nádych Vianoc aj priamo na predajné plochy, aby tak podčiarkol sviatočnú atmosféru, a zároveň sa kupujúcim pripomenul. Sviatočné obdobie má jedinečné čaro pre spotrebiteľov, ktorí ho vnímajú ako príležitosť dopriať seba a svojim blízkym prémiové produkty Pilsner Urquell. Z tohto dôvodu chceme ukázať prémiovosť produktu aj na samotnom vystavení na predajnej ploche,“ dodáva Zuzana Gajová, Activation Specialist (Plzenský Prazdroj Slovensko).

Úspech v POPAI Awards 2023

S vianočným shop-in-shopom Pilsner Urquell sme uspeli v súťaži POPAI Awards 2023, kde získal bronz v kategórii Ostatné (prototypy, vzorky).

„Plzenský Prazdroj je jedným z tých, ktorí s každým ďalším vystavením posúva latku vyššie a vyššie. Obzvlášť, keď sa jedná o ich vlajkovú značku Pilsner Urquell. Finálna podoba závisí od miery odvahy klienta a my sme radi, že tu sme mohli byť veľmi odvážni . Je to ukážka jedinečnej technológie, ktorá dodala vianočnému vystaveniu akýsi punc vizionárstva,“ hovorí Ľuboš Plačko, Project Manager DAGO.

Zdroj, foto a video: DAGO

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Partneri projektu