V Trnave pribudla tretia predajňa Kauflandu

Známy reťazec rozširuje svoju obchodnú sieť, v ďalšej predajni  na trnavskej Novej ulici môžu zákazníci nakupovať od 20. júla.

Najviac vystavení slovenských výrobkov

Obyvatelia Trnavy a blízkeho okolia tak majú opäť viac možností, ako nakupovať príjemne a pohodlne. Novootvorená predajňa prekvapí rozľahlým parkoviskom s 296 miestami, ale tiež veľkorysou plochou 2 869 m2. Umožňuje tak bezproblémový pohyb s nákupnými vozíkmi medzi regálmi. Spotrebitelia  ocenia aj prehľadný koncept prevádzky. Prednú časť tvorí oddelenie ovocia a zeleniny,  kde je k dispozícii aj bohaté zastúpenie tovaru od slovenských pestovateľov, nasleduje  pekáreň a regály so  sortimentom čerstvého pečiva a tiež obslužné pulty s mäsom.

Ponúkaná hydina pochádza výlučne zo slovenských a českých chovov. Samozrejmosťou je aj stopercentne slovenská hovädzina, bravčovina a počas sezóny jahňacina. Aj vlaňajšie prieskumy renomovanej agentúry GfK potvrdzujú, že Kaufland ponúka najviac vystavení slovenských výrobkov spomedzi obchodných reťazcov.

Kaufland prináša vlastné značky

V tretej trnavskej predajni si nakupujúci môžu vyberať z vyše tisícky výrobkov vlastnej značky K-Classic, ktorá vlani v marketingovom prieskume Dôveryhodné značky získala titul najdôveryhodnejšej v kategórii Privátne značky. Vyznávači rastlinnej stravy a spotrebitelia s potravinovými intoleranciami ocenia produktové rady K-take it veggie a K-free, zatiaľ čo pre milovníkov slovenských potravín je  určený  sortiment privátnej značky K-Z lásky k tradícii. Podľa tradičných receptúr ju z  domácich surovín vyrábajú slovenskí dodávatelia a jej produkty pravidelne bodujú vo Voľbe spotrebiteľov, kde aj tento rok získali dve víťazstvá.

„Chceme byť k našim zákazníkom stále bližšie a veríme, že novootvorenú predajňu si obľúbia rovnako ako ďalšie dve, ktoré už v Trnave máme. Záleží nám na tom, aby pod jednou strechou našli nielen široký výber kvalitných a čerstvých výrobkov za výhodnú cenu, ale aj príjemné prostredie na nákup potravín,“ vysvetľuje Lucia Vargová, hovorkyňa Kaufland Slovenská republika v.o.s.

K-Scan a Kaufland Card

O komfort sa okrem klasických pokladníc postarajú aj tie samoobslužné, ale tiež  K -Scany na skenovanie ceny potravín. Spotrebitelia vďaka nim  nemusia tovar vykladať na pokladničný pás. Zároveň získajú prehľad o celkovej sume za nákup. Čakajú ich aj  pravidelné akciové ponuky na obľúbené produkty. Ale aj vernostný program Kaufland Card, ktorý počas celého roka poskytuje množstvo zaujímavých zliav. Samozrejmosťou sú zálohové automaty  na vratné obaly od nápojov. Kaufland tiež má zberný kontajner na odovzdanie použitého kuchynského oleja.

Úsporné technológie

V  trnavskej predajni myslel obchodný reťazec aj na trvalú udržateľnosť a ochranu klímy. Priestory interiéru sú vybavené úspornými LED svietidlami, ktoré  v  prevádzkach ušetria až štvrtinu energie, čo znamená zníženie emisií CO₂  až o 3 500 ton ročne. Vykurovanie a priestorové chladenie prevádzok je zabezpečené kombináciou využitia odpadného tepla z priemyselného chladenia a tepelných čerpadiel. Obe technológie pracujú s ekologickými chladivami, ktoré majú čo najmenší možný dopad na životné prostredie, čo platí aj pre predajňu, ktorá je v poradí už 77. na Slovensku.

Zdroj a foto: Kaufland

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Partneri projektu